Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

Vanhoja töitä vuodelta 2012 (:

Oon huomannut joillakin olleen ongelmia postausten kanssa nyt lomalla, mutta syyllistyn itse aivan samaan ja aattelin nyt korvata sen laittamalla muutaman vanhan piirustuksen :D

Sammakko viime syksyltä



Nälkäpelistä <3 Mun muistikuvan mukaan kans viime syksyltä




Sekavan olotilan purkamista paperille :D
 


Sori toi taitos tos keskel.. Pidän aina hyvää huolta mun töistä (Y) :D


Ensi viikolla alkaa koulussa valinnainen kuvis! Jee! :D Silloin päivittelen taas vähän uudempaa materiaalia (:

8 kommenttia:

  1. Aivan upeita! Toi leijona on tosi hieno! Oot kyllä hirmu taitava piirtämään:)

    Nälkäpelin-logo on onnistunu tosi hyvin! En nyt oikein osaa muuta kuin ylistää, noi on vaan niiin hienoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos tosi kovasti! (:

      Oon huomannut, että kun käyn netissä niin ekojen sivujen joukossa mitkä avaan, on melkeempä aina sun blogi :D Joten sanon samaa sulle: Oot ihan loistava piirtäjä ja musta on aina tosi kiva katsella sun töitä (:

      Poista
  2. Sä osaat ehdottomasti käyttää puuvärejä! :) Mun pitäisi tässä opetella, ei vaan luonnistu ei...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Ja jos sulla ei luonnistu työt puuväreillä, se ei oo sulta paljookaan pois kun kattoo sun kaikkia älyttömän hienoja töitä! (: Mutta tosiaan, mullakin meni ihan hurjasti aikaa ennen kuin puuvärit suostu yhteistyöhön mun kanssa.. (:

      Poista
  3. Eksyin tänne ElluNallen blogin kautta, ja ilahduin kovasti huomatessani että täällä blogien maailmassa on toinenkin upea, suomalainen piirtäjä!

    Voi että, mitä piirustuksia! Aivan UPEITA! Etenkin sammakko ja leijona ovat tosi hienoja. Mulla itelläni on tällä hetkellä menossa hirveä piirustusvimma, ja siksi onkin ihanaa katsoa sinun ja ElluNallen piirustuksia. :3

    Katsoin myös ensimmäisen postauksesi, ja piirtämäsi Johnny Depp eri hahmoina näyttää tosi tutulta... oletko sattumoisin DeviantArtissa/oletko ottanut sieltä jonkun mallikuvan? Koska olen ihan varma että olen nähnyt sen piirustuksen ennenkin... hmm.

    Mutta, taidanpa liittyä lukijaksi! Sulla on kyllä ihana taito, pidä siitä kiinni kynsin hampain! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Mä en tähän oikeen muuta voi sanoa, kun että toi todellakin ilahdutti kovasti kuulla ja kiva kun liityit lukijaksi(:
      Siihen Johnny Deppiin sain innostuksen facebookista kun löysin sen kuvan etusivulta. Myöhemmin etsin saman kuvan google-kuvahausta hakusanalla ''Johnny Depp 4 characters''. (:

      Poista
  4. Hienoja piirrustuksia! :)

    eaannuski.blogspot.fi

    VastaaPoista